Monthly Archives : apríl 2009

V poušti jen dvě nohy stály…


Když mi bylo tak dvanáct nebo třináct, byl jsem nepopiratelně divné dítě. Tehdy jsem byl ještě normální velikosti, do těch dvou metrů jsem vyrostl až po patnáctém roce, ale tak nějak společensky jsem rozhodně nebyl „platným členem kolektivu svých vrstevníků“. Byl jsem samotářské dítě, volné chvíle jsem trávil v malé chatě dětských rozměrů (něco jako zahradní domek pro trpaslíky), kterou…

Read More »

Haranti


„Ty hajzel, počkaj, vrátim ti to!“ zvolal detský hlas. Sedela som na lavičke, so zavretými očami si vychutnávala prvé teplé slniečko. Až ma zamrazilo keď som otvorila oči, pátrajúc, komu bol ten titul určený, aj vzhľadom k tomu, že predtým som počula iba detský smiech a hru dospelého a dieťaťa. Asi sedemročný chlapec tak oslovil svojho – otca! Ten sa…

Read More »

Malá sestra sa vydáva


Vtedy som si myslela, že som už veľká. Že mi patrí budúcnosť, svet, on. Nechápavo a nahnevane som pozerala na tých, ktorých prvá otázka po šoku bola: „A musíte sa?“ Nemuseli. Chceli. Veď sa ľúbime! Ťažko si vzdychli. A ja som zase nechápala. Veď sa ľúbime, čo tomu nerozumiete? V princeznovských bielych šatách stála som dvadsať krokov od nového začiatku.…

Read More »

O kráse po rokoch


Prišla obálka s pozvaním. Stretávka po rokoch. Ale to ubieha! Keď má chlap niekam ísť, rozmýšľa, čo povie. Keď má ísť žena, uvažuje, čo si oblečie. Uvažovala som, čo poviem a čo budem mať oblečené. Čo povedať ľuďom, s ktorými ste strávili štyri roky v jednej škole, na jednom internáte a ktorých ste odvtedy nevideli, nepočuli a možno pri náhodnom…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť