Monthly Archives : október 2009

Chuck Palahniuk: Snuff *(nevhodné pre mládež do 18 rokov)

By

Jemine, keď mi kamarát odporúčal prečítať túto tenučkú nevinne sa tváriacu knižku, pomyslela som si, že keby to urobil ktokoľvek cudzí, tak ho automaticky považujem za úchyla. Preto musím na úvod urobiť veľmi seriózne mienené vyhlásenie: Som úplne normálna, morálne dobre vybavená žena a nemám žiadne vážne sexuálne, ani iné úchylky (okrem tej, že si dávam na pizzu kečup a…

Read More »

Paolo Giordano: Osamělost prvočísel

By

Musím povedať, že české vydavateľstvo Odeon ma odjakživa fascinovalo svojou edíciou Svetová knižnica. Čo kúsok, to zväčša čitateľná kniha. Tentoraz som vyfasovala na dlhé jesenné večery debut talianskeho autora, ktorý je navyše suchár (rozumej matematik), o to viac ma zaujímalo, čo také veselé môže kockatý úchyl napísať, že sa polovica Talianska išla z neho pototo. Nuž, veľmi osviežujúce to nebolo.…

Read More »

10. Komu straší vo veži, nech vylezie na vežu…

By

Nuže, šialenci, ospravedlňte toto moje oslovenie, no ako inak nazvať indivíduá, ktoré dokázali znova a znova nechať načítať na monitor svojho nesporne rozkošného PéCé ďalší z mojich subjektívnych zážitkov z dovolenky? Alebo patríte medzi háveď, ktorá bola v detstve priväzovaná k premietačke diapozitívov, aby si vypočula nekonečné zážitky susedy Kelemenovej & family z odborárskeho pobytu v Bulharsku, a tak vám…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť