Monthly Archives : november 2009

12. Múzeum, v ktorom som plakala

By

Áno, je to tu. Muselo to prísť. Hej vy tam, v šuflíku sú nejaké zvyšné vreckovky, tak si po ne choďte, lebo prichádza dojímavý príbeh. Ona stretne Jeho na brehu Seiny a zistí, že to nie je jej bratranec, a že sa môžu zobrať (tuším sa pustím do písania dvestodielnych seriálov, keď mi to tak ľahko ide). Ak sa vám…

Read More »

Gabriel García Márquez: Láska v časoch cholery


Knihy dokážem čítať po metroch, hltať ich jednu za druhou a nechať sa unášať… Je to proste slabosť a možno aj závislosť. Ale niekedy to robím úplne inak. Čítam pomaly a vychutnávam každú vetu a každé slovo. Márquezovu knihu Láska v časoch cholery som čítal dva mesiace. Neustále som sa vracal a opakovane čítal celé odstavce a vety. Bola to…

Read More »

Chuck Palahniuk: Program pro přeživší (Survivor)

By

Yeeees, yeeees, yeeees! Toto som si povedala asi dve sekundy po prečítaní knihy. Aj je vám meno autora povedomé, máte pravdu, som tu len toť nedávno pela chvály na tohto sympaťáka a dokonca už viem, ako sa číta jeho meno (autor trvá na výslovnosti Pólanik). Takže Program pro přeživší… ešte sa vrátim k tomu, prečo opäť v češtine a opäť…

Read More »

11. Leňochov sprievodca Parížom alebo kde si možno zložiť kosti a iné časti tela

By

Viete, ktorá filmová scéna mi napadne najskôr, keď spomínam so svojími vrstovníkmi pri kofole na staré (fuj, skoro som povedala aj dobré) socialistické časy našej televízie? Nie, nie je to pán riaditeľ Nižňanský, ktorý oznamuje pracovitému pracujúcemu ľudu, že družstevníkom sa opäť podarilo bez úhony začať žatvu (ono to kedysi nebola vôbec sranda vyhnať ich z krčmy od piva a…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť