Monthly Archives : marec 2010

Cena Fantázie 2010 – prijímanie poviedok spustené


Časopis Fantázia, organizátor súťaže o najlepšiu slovenskú fantastickú poviedku Cena Fantázie, spustil prijímanie textov do ôsmeho ročníka literárnej súťaže. Zúčastniť sa môžu doteraz nepublikované poviedky napísané v slovenskom jazyku vo všetkých žánroch fantastiky (sci-fi, fantasy, horor). Uzávierka prijímania súťažných príspevkov do Ceny Fantázie 2010 je 31. mája 2010.

Read More »

Tamara Tainová: Je to inak mami


Nerada čítam, keď ženy opisujú mužské myslenie, pocity, duševné pochody a vôbec – mužský svet. Je iba pár takých žien, ktoré to dokážu tak dokonale uveriteľne, ešte aj s humorom a nadhľadom mužom vlastným. Vlastne viem iba o dvoch… Preto som sa na malú knižku o homosexuáloch z pera, teda vlastne klávesnice, ženy pozerala dosť skepticky. No čo, skúsime.

Read More »

Sú dvaja…


Sú dvaja. Sú spolu. Dlho predlho. Niekoľko desaťročí. Roky sa zliali do jednej homogénnej zmesi útržkov myšlienok, pocitov a obrazov… Sú dvaja. Stále spolu, aj keď čoraz častejšie je prítomný len jeden. Je dobré, že aspoň jeden je tu, lebo čo by bolo s tým druhým? Áno, pravda, asi nič. Nič čo by ho mohlo bolieť či trápiť. O to…

Read More »

Femme fatale: Poviedka ku káve alebo vínu o láskach, čo sa k nám nehodia.


Zavolala mi v noci okolo jedenástej. Na displeji telefónu svietilo jej meno a mne to stále nedochádzalo. Veď ona nikdy nevolá. Zvihol som. Tvrdila, že je blízko môjho bytu na križovatke Radlinského a Vazovovej, a volala ma na pivo. Sedel som s kamarátmi na pive na druhej strane mesta, tak som spýtal, či počká a zobral som si taxík.

Read More »

Dokopem ťa… ale ako vlastenec!


Zase ďalšia medializovaná šikana. Pätnásťroční haranti domlátili spolužiaka, akčná kočka to nahrala na mobil. Však sranda, nie? Konečne sa niečo deje! Chalani budú hrdinovia, slečna bude za hviezdu, každý bude to video chcieť vidieť a spozná ju celá škola. Možno si konečne aj frajera vďaka tomu nájde. Riaditeľ je v šoku, učiteľský zbor nechápe. Veď to sme tu nikdy nemali!!!

Read More »

Gabriela Alexová: Trojka


Ženský román trochu inak, ako ho poznáte. Budete mať zimomriavky, príde vám zle a veľa humoru v ňom nenájdete. Ale aj taký je život žien. „Čítala si Trojku?“ spýtala sa ma kamarátka. „Nečítala, hoci názov znie veľmi zaujímavo“ povedala som popravde. A práve názov tej knihy ma odradil, pretože sa mi zdal taký prvoplánový, ako keď niekto dá slovíčko súvisiace…

Read More »

Ako Vtákopysk Perry objavil v mojich deťoch netušené rezervy


Televízor a ja sa veľmi nekamarátime. Pozerám ho iba občas, najčastejšie pri žehlení alebo si ho zapnem kulisu, keď upratujem obývačku. To, čo by sa dalo pozerať, chodí v čase, keď už spím a kvôli ostatnému drať oči sa vyplatí iba zriedka. Televízor nazývam debilizátorom a tým je aj povedané všetko. Moje deti majú iný názor. V ich veku a…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť