Monthly Archives : máj 2010

Pavel Sybila: Niečo o orchideách


Chcete sa dozvedieť niečo o orchideách? Môžete si prečítať aj knihu s týmto názvom. Chcete si prečítať niečo o láske? Prečítajte si Niečo o orchideách. Ak sa však chcete dozvedieť o pestovaní týchto exotických kvetov, radšej si kúpte odbornú knihu. Ak si chcete príjemne oddýchnuť, otvorte si túto malú knižku a začítajte sa. Je krásna ako tie tajomné kvety. Nečakajte…

Read More »

Zľavy iba pre nespokojných alebo Zrazu sa dá telefonovať lacnejšie


Kým som bola operátorkou, nemala som rada ľudí, ktorí mi nedovolili položiť im pár otázok, ktorými som ich mala v rámci mojich povinností otravovať. Po tom, čo som prestala byť operátorkou som začala neznášať dotieravcov, ktorí ma svojim školeným hlasom prosili o prepáčenie, že mi kradnú z môjho drahocenného času a chceli mi položiť pár otázok. Zakaždým som ich slušne…

Read More »

„Prídeme neskoro!“


„Prídeme tam neskoro! Neskoro!“ hovorím si. „Ale prečo neskoro? A vôbec, čo vlastne zmeškáme? Čo je to neskoro?“ Danko musel v sobotu pracovať a navyše, chceli sme sa vyhnúť úvodným prejavom. Prehlásenia okolo diskriminácie heterosexuálnou väčšinou akosi nemusíme. Údajne sa obmedzili na minimum. Organizátori sa rozhodli dať prednosť uvoľňujúcej zábave pred politickým mítingom. Hurá a veľké plus.

Read More »

Chceš byť skutočným kresťanom – katolíkom? Najprv urob test!


Nie som katolíčka. Nie som pokrstená, takže nepatrím do toho spoločenstva veriacich, ktorí si vravia katolíci. Nikto ma k tomu neviedol a na to, aby som v niečo verila, nepotrebujem byť oficiálne nikam zaradená. Keď sa narodil môj syn, nikto nepociťoval potrebu dať ho pokrstiť. Veď až vyrastie a bude chcieť, môže to spraviť sám.

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť