Monthly Archives : apríl 2011

Douglas Adams: Smysl životic

By

Ja viem, už to vyzerá úchylne, ani ja nemám rada fanúšikov, ktorí celé dni nerozprávajú o ničom inom, len o objekte svojho nekritického obdivu. Takých ľudí potom prezývame frankofil, steelofil, ficofil, bieberfil, gottofil alebo medveďofil (áno, aj takí existujú). V mojom prípade to už naozaj vyzerá na diagnózu adamsofila, ale neviem si pomôcť, bol to génius porovnateľný hádam… hádam aj…

Read More »

Terapia homosexuality – nádej či tyrania?


Dnešný príspevok bude na menšinovú tému, presnejšie na sexuálne menšinovú tému. Tých, ktorí máte pocit, že na nich už pomaly vypadne diskriminovaný homosexuál aj z chladničky, prosím, príspevok nečítajte. Tých ostatných poprosím o trochu trpezlivosti. O tejto téme sa mi nepíše ľahko, keďže sa týka liečby homosexuality. Keď som v osemdesiatych rokoch minulého storočia averznú liečbu homosexuality absolvoval, dlho som…

Read More »

,,Podvodný“ Mont-Saint-Michel


Že je Mont-Saint-Michel druhé najnavštevovanejšie pútne miesto po Santiago de Compostela a je to v podstate taký malý (pol)ostrov v Normandii zapísaný v UNESCU, si aj vygooglite. Tvári sa ako skutočne malý priestor pre dychtivých turistov s foťákmi na krkoch, ale pozorné oko si všimne aj iné zaujímavosti ako donebavztyčný kláštor. Priznám sa, že o Mont-Saint-Michel som ešte takto pred…

Read More »

Olivia Judsonová- Sexuální poradna dr.Tatiany pro všechna živá stvoření (čítať až po 22.00)


Oháňate sa na lúke, aby na vás nesadali opeľovače a nadávate prírode? Zašľapujete páriace sa električky a zakrývate svojim deťom v ZOO oči, aby nevideli páriace sa slony? Tak myslím, že je čas, aby ste si niečo uvedomili. Nebyť pohlavného rozmnožovania, nie sú kvety také pekné, nemáte doma pudla, ale vlka, a koniec koncov, pravdepodobne by to evolúcia nedotiahla tam,…

Read More »

Veľká Noc podľa Sama


Bola kapela a keďže bola jediná (a tiež preto, že nebolo veľmi čo robiť), skoro každý večer sme chodili do garáže na skúšku. Nemyslím si, že niekedy potom som ešte bol takým oddaným fanúšikom niečoho iného. A keď Peťo potreboval text, vybral sa na Jahňací štít, tam si sadol na vrchol, pozeral sa na svet okolo a ten text napísal.…

Read More »

O nejednom ráne, o jednom dievčatku


Až krátko pred siedmou som na začiatku ďalšieho dňa zladila svoje duševné súradnice, ktoré mi hlásili: Večer si si ľahla do postele a triasla si sa od únavy. Bola si unavená až tak, že si nebola schopná priznať si ani to. Bola si schopná zaspať, aspoň toto si váž. Bola si schopná na chvíľu nebyť. Je to možné. Je to…

Read More »

Kto stojí na strane stromov?


Ranná vychádzka k Dunaju. Kvitnú topole. „Mamí, aká je tu zelená vôňa,“ upozorňuje dieťa a ja som zas v Stredozemi. Nadchýňajú ma Betkine „citáty“ z Tolkiena, ktoré nikdy nepočula. „Zelená vôňa – lepšia ako dlhý spánok“, hovorí Legolas pri vstupe do jarného Rohanu. Hm. V jeho prípade by som sa v tom čase radšej vyspala, ale v toto jarné ráno…

Read More »

Alexova cesta do školy


Škola bola rovno oproti štvrte, kde Alex býval, lenže vzdušnou čiarou, lebo v ceste stála železničná trať aj so železničnou stanicou. Most nad traťou, po ktorom sa oficiálne malo chodiť, bol vzdialený päť až desať minút chôdze – podľa toho ako rýchlo ste kráčali. Rodičia Alexovi často hovorili, neopováž sa prechádzať cez železničnú trať, je to veľmi nebezpečné, jednému chlapovi…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť