Monthly Archives : jún 2012

Malá nedeľná úvaha o knihách


Ja teda neviem ako vy, ale v posledných rokoch stretávam mnoho ľudí s akýmsi intelektuálnym komplexom. Niektorí z nás máme obdobie dospievania za sebou, keď sme chceli byť iní. Ono to má aj svoju logiku. Človek si chce hľadať svoju životnú cestu sám a nechce, aby mu do toho niekto kydal. Ale nehovorím o tom. Ja hovorím o ľuďoch, ktorí…

Read More »

Nahota


Boli časy, keď som na Zlatých pieskoch preplával na ostrov a späť. Denne niekoľko krát čeril vodu. Dnes, keď doplávam do polovice, vidím to inak. Vôľa by aj bola, len ten ostrov je ďalej, ako vyzeral. Mal som to tam rád. Slnko pečatilo kožu dlaňami, červené fľaky po jeho zásahu divo pulzovali a vlasy sa na koncoch nahlas trieštili. Farebné…

Read More »

… a Bodka


V tomto článku vás z(a)vediem za umením. A nie za hocijakým. Mladým, slovenským, pozitívnym, farebným, krásnym. Priznám sa, že ako tak sedím a dumám nad správnym názvom tohto článku, po rozume mi chodia desiatky rôznych námetov, ale pre ten finálny sa rozhodnem až keď ozdobím poslednú vetu Bodku. Pred pár mesiacmi som sa zoznámila s jednou peknou, usmievavou a šarmantnou…

Read More »

Nedotknuteľní by mali ostať naozaj nedotknutí

By

No dobre, ja som kedysi dávno tiež neznášala titulky. Znamenalo to, že film bol povinne dovezený zo spriatelených krajín a každému bolo dávno jasné, že sa neoplatí investovať do dabingu, taká to je somarina. Finančná stránka však u Američanov nie tým správnym dôvodom, prečo odmietajú filmy natočené v cudzom jazyku. Oni radšej vytiahnu z tej svojej dolárovej peňaženky peknú kôpku…

Read More »

John Ajvide Lindqvist: Jak zacházet s nemrtvými


V lete 2002 je na Škandináviu v Štokholme neobvyklé teplo . Obyvateľstvo trápia hrozné migrény,  aby toho nebolo málo, prístroje odmietajú poslušnosť a nedajú sa vypnúť. V jednom okamihu sa všetko ponorí do úplnej tmy. Keď prúd opäť nabehne, zdá sa, že všetko začne normálne fungovať. Až na jednu maličkosť, s elektrinou sa vrátili aj stovky ľudí, čo zomreli za…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť