Monthly Archives : marec 2014

Gayle Formanová – Iba jeden rok (Iba jeden deň #2)


Ak ste nečítali knihu Iba jeden deň, recenzia môže obsahovať mierne spoilery. Netajím sa tým, že Gayle Formanová je jedna z mojich obľúbených autoriek a preto som siahla aj po jej knihe Iba jeden rok. Je to pokračovanie knihy Iba jeden deň. Mala som vysoké očakávania, pretože autorkin štýl sa mi veľmi páči. V niečom som jej tlieskala, niekedy sa…

Read More »

Prichádza Havranie dievča


Zlo sa nedá ignorovať. Nie je len v televízii a novinách, keď otvoríme lepšie oči a nastražíme uši, bude celkom blízko pri nás. To hlučné a viditeľné je len vrcholom ľadovca. Veľká masa temnoty sa nachádza pod hladinou a znepokojivé je, že ju nie sme schopní na prvý pohľad rozoznať, pretože nemusí mať odpudivý vonkajší tvar, ktorý varuje: „ Ja som hrozba, zvrátenosť, nebezpečenstvo, bež…

Read More »

Pericoloso Sporghersi – Forrest Gump renesancie


Forestom Gumpom renesancie by sme bez okolkov mohli nazvať Pericolosa Sporghersiho. Dokonca by sme v jeho prípade mohli podobne ako Voltaire o Bohu vyhlásiť, že keby Pericoloso Sporghersi neexistoval, tak by sme si ho museli vymyslieť. Tento syn benátskeho hrobára a nepochopený a neznámy renesančný človek – umelec, maliar, je však skutočný ako fakt, že sa Pavol Hrušovský nestane slovenským prezidentom. Kým však…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť