Monthly Archives : október 2014

To, čo o sebe ešte neviete, vie zaručene bulvár prvý


O pár dní si pripomenieme štvrťstoročie od prevratnej zmeny, ktorá verím, že navždy ukončila našu tienistú historickú kapitolu vyplnenú neslobodou. Novembrové udalosti v roku 1989 priniesli okrem politických zmien aj nové ekonomické slobody, medziiným aj právo podnikať. Tak, ako každý dynamický proces, aj nový svet slobodného obchodovania nás všeličím prekvapoval a udivoval. Celé deväťdesiate roky sme boli svedkami, ako sa všetko okolo nás…

Read More »

Vražda dobrého mena sa netrestá


Prečítala som knihu. Zriedka sa stane, že čitateľsky vybočím zo svojich artforáckych koľají, ale keď niečo napíšu moji priatelia, v tomto prípade Monsieur Bob (Róbert Dyda), rada urobím výnimku. Išlo to rýchlo, žiadne zdvorilostné trápenie, dej mal spád. Dvojica autorov, ktorá má na svedomí Šokujúcu aféru, prvotinu, čo rozvírila stojaté vody v ženskom oddelení kníhkupectiev, je v stabilnej forme. Adriana Macháčová a Róbert Dyda…

Read More »

Dva nevšedné prozaické príbehy zo Seattlu


Magický realizmus na mňa pôsobí ako neónový pútač na nočný hmyz. Mám slabosť pre autorov ako Gabriel García Márquez, Jorge Luis Borges, či Isabel Allendeová. Preto ak na mňa toto slovné spojenie bliká napríklad zo zaujímavej knižnej obálky, prehliadam nielen fakt, že meno autora/ky mi nič nehovorí, ale ignorujem aj prioritnú vekovú čitateľskú kategóriu, na ktorú sa vydavateľ zameriava. Presne takým prípadom…

Read More »

J. A. Redmerská: Radšej vždy (Radšej nikdy #2)


Ak ste nečítali predchádzajúcu časť, recenzia môže obsahovať spoilery. Camryn a Andrew sa spoznali na cestách. Na cestách sa do seba zamilovali. Preskákali nejednu prekážku a teraz žijú šťastný život. Všetko sa zdá ako v rozprávke, všetky starosti pominuli a Andrew prekonal ťažkú chorobu. Avšak život je nevyspytateľný a tak im osud nadelí ďalšiu ranu. Zdá sa, ako by stratili dušu a život prestal…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť