Monthly Archives : november 2014

Referendum


Prezident Kiska dnes vyhlásil konanie referenda proti homosexuálom. Nedávno nám aj „nedoporučil“, ako máme na otázky odpovedať, ak chceme ísť v jeho filantropickomodernistickokonzervatívnych šľapajách, lebo on nie je Ičko a nejazdí Seatom, ale je z rodu anjelov, v dojemnej zhode s naším premierom, údajne z úplne iného politického koša.  Nuž každému nám dal Boh (bohovia, Allah, Budha, Višnu, Kršna, príroda)…

Read More »

Dolores Redondová: Dedičstvo kostí (Baztán #2)


Ak ste nečítali prvú časť série Baztán, recenzia môže obsahovať spoilery. Moje dojmy bezprostredne po dočítaní. Nie! Čože? Pre Boha! Toto sa nestalo! Čoooooooooooooo? A teraz po upokojení sa môžem triezvo pozrieť na knihu. Dedičstvo kostí je voľným pokračovaním knihy Neviditeľný strážca od španielskej autorky Dolores Redondovej. Na knihu som sa veľmi tešila, pretože prvá časť série Baztán ma veľmi oslovila.…

Read More »

Problémy s ruskosťou


Viktor Jerofejev napísal Ruskú krásavicu začiatkom osemdesiatych rokoch minulého storočia, ale vyšla až v roku 1990; v slovenskom preklade Vladimíra Čerevku o 4 roky neskôr. Na mojej poličke čakala na prečítanie ďalších 20 rokov. Dnes by už možno nebol tento román označený ako erotický svetovým bestsellerom. Nezaobalenej (aj neomalenej) literárnej erotiky sa vydalo viac než dosť a homosexualita tiež prestala byť veľké tabu. Čo z neho…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť