Monthly Archives : február 2015

Stephen King: Pán Mercedes

By

Ak ste si mysleli, že Stephen King píše iba horory, nie je to pravda. Jeho ostatná knižka je klasickou detektívkou, či skôr thrillerom (nikdy na prvý raz netrafím, ako sa to podivné slovo píše). Nečakajte od nej ani fantazmagórie, ani puberťáčky s ohňom v tele. Čakajte niekoľko obyčajných životov, ktoré sa môžu pritrafiť hocikomu z nás. Napätie jej však nechýba, to…

Read More »

Denník z Guantánama – Príbeh väzňa


V decembri minulého roka zverejnil Vyšetrovací výbor amerického Senátu pre tajné služby viac ako 500 – stranovú správu o činnosti CIA v tajných väzniciach. Ukázalo sa, že agenti pri výsluchoch členov teroristickej skupiny al-Káida používali rôzne brutálne metódy odporujúce medzinárodným dohovorom o dodržiavaní ľudských práv, na ktoré tak radi poukazujú vo zvyšku sveta. Jedným zo zadržaných je aj Muhammad Walad Saláhí,…

Read More »

J. M. Darhowerová: Sempre Navždy (Navždy #1)


„Tak skončí každý, kto zabudne, kde je jeho miesto,“ povedal hlasom chladným ako jeho modré oči. „Dobre si to zapamätaj.“ Sempre: Navždy je prvá kniha zo séria Navždy od autorky J. M. Darhowerovej. Do príbehu som sa púšťala s tým, že je to niečo originálne, neopozerané a bude to super. Ale moje pôvodné nadšenie veľmi rýchlo opadlo a nastala krutá realita. Jediná zaujímavá…

Read More »

Referendum je za nami. Čo ďalej?


Verte mi, že si uvedomujem absolútnu neoriginalitu názvu. Keďže téma je však veľmi aktuálna a podobným spôsobom sa pýtajú asi mnohí, nedalo mi nenapísať pár slov o tom, ako som posledné dni prežíval a aké vývody do budúcnosti z toho pre mňa vyplývajú. Znie to úplne neuveriteľne, ale ja som sa nenechal uniesť a nenapísal som o blížiacom sa referende…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť