Monthly Archives : máj 2015

Jasinda Wilderová: Alfa


Fenomén erotických románov pokračuje. Na náš knižný trh vtrhla ako lavína novinka Alfa od Jasindy Wilderovej. Pikantný a erotický príbeh, ktorý vás zaujme nielen dejom, ale aj erotickým šteklením, ktoré si podmaní vaše zmysly. Z naivnej študentky sa po záhadnej smrti otca a umiestnení matky do sanatória stáva živiteľka rodiny. Z práce ju prepustia a schránku má plnú nezaplatených účtov. Keď už stráca poslednú nádej,…

Read More »

Jojo Moyesová: Strieborný záliv


Prvá myšlienka bezprostredne po dočítaní: typická Jojo Moyesová Keď sa povie meno Jojo Moyesová, predstavím si romantický príbeh, ktorý chytí za srdce nejedného čitateľa. Presne takto to bolo aj so Strieborným zálivom. Už po prečítaní anotácie som naň bola navnadená a dúfala som, že bude taký dobrý, ako som si ho predstavovala. No bol lepší! V zdanlivo priamočiarom príbehu autorka ma dokázala…

Read More »

Viktoria Darsane: Zakázaný inštinkt


Každá žena túži stretnúť lásku svojho života. Aj napriek sklamaniam verí, že na ňu niekde čaká. A bude to tá pravá a osudová láska, ktorá je v živote iba jedna. Aj Simona, hlavná hrdinka tohto pútavého príbehu, dúfa, že ju nájde. Simona po stroskotanom vzťahu s Brunom, ktorý vlastne ani nebol vzťahom, prestáva veriť, že nájde muža svojich snov. V láske sa jej nedarí, no…

Read More »

Andrea Novosedlíková: Až čas ukáže


V živote nás nestretávajú len krásne a pozitívne zážitky, ale aj pády, náhody či sklamania. Každý sa občas ocitne v situácií, keď nevie, ako bude ďalej, každý sa občas ocitne na dne. Život je niekedy aj krutý, no musíme bojovať. Musíte nastaviť svoje srdiečko tak, aby si verilo a dúfalo, že to bez problémov zvládne. Život je krásny, keď sa riadite tým, čo hovorí…

Read More »

Jasinda Wilderova: Strácam sa v tebe


Smrť je prirodzenou súčasťou života, ale len do chvíle, kým vás nezasiahne. Ak stratíme blízkeho človeka, je to obrovský šok a traumatizujúci zážitok na celý život. So smrťou milovaného človeka sa stretla aj hlavná hrdinka Nell, ktorá je postavená pred neľahkú úlohu: Nájsť novú silu a chuť žiť. Byť silný znamená naučiť sa žiť aj napriek bolesti! Boli mladí, krásni a zaľúbení. Ich…

Read More »

Sedem listov z Paríža… alebo memoáre 40-ročnej Američanky

By

Milá Samantha Vérant, píšem Ti ako autorke tej knižky formou listu. Predpokladám, že sa Ti to zdá byť náramne romantické. Vlastne nie, Ty by si to určite povedala inak. Pridala by si aspoň päť iných prídavných mien opísaných zo synonymického slovníka, lebo však Tvoja literatúra sa riadi podobnou tézou, akú vyznávajú trhovníci z Miletičky – čím viac čiar, tým viac Adiads. Ale…

Read More »

Adriana Macháčová, Róbert Dyda: Vieme prví


To len vy si vymýšľate, náhlite sa za senzáciami a servírujete čitateľom obludné klamstvá! Bezstarostne rozoberáte vykonštruované šokujúce aféry ako nejakú filmovú drámu a nazdávate sa, že ste objektívni! Keď príde na lámanie chleba, tak si robíte len svoju robotu. Orwell ako vyšitý, až na to, že vy neprepisujete dejiny, ale kompletne si ich vymýšľate! Zmiešaná autorská dvojica Adriana Macháčová…

Read More »

Zuzana Bilavská: Nenávidím milujem


Čo je silnejšie? Vášeň či láska? Vášeň je ako malý žeravý uhlík, ktorý môžete alebo nemusíte rozdúchať. Žiadna vášeň nie je zbytočná. Žiadna láska nie je odhodená. Ak sa stane vašou vášňou samotná láska, tak ste to vyhrali. Váš vzťah vám nikto a nič nepokazí. Bude to platiť aj v prípade Sáry a Statona? Prirodzene krásna Sára so svojou komplikovanou…

Read More »

Darina Hamarová: Životom nekráčam sama


Sú chvíle, keď si myslíte, že už hlbšie padnúť nemôžete, že už nevstanete, že je všetkému koniec. A potom sú chvíle, keď vám zrazu osud dá druhú šancu, postavíte sa opäť na štartovaciu čiaru a je len a len na vás, ako tú šancu využijete. Toto je aj prípad Danice. Príbeh ženy, ktorá aj napriek ťažkým ranám osudu svoj boj zatiaľ vyhráva. Vyhráva,…

Read More »

Denisa Martincová: Tajomstvo bábik


Sexuálne zneužívanie detí je bohužiaľ aj v dnešnej, pomerne vyspelej spoločnosti, stále fenomén, ktorý katastrofálne zaťažuje a ničí nielen jeho obete, ale aj celé okolie, rodinu a celú spoločnosť. Na Slovensku zostáva aj naďalej tabu, podobne ako za predošlého režimu. O tomto príbehu nikto nepočul. Nehovorilo sa o ňom, zostal pochovaný na dlhé roky. V mladom veku si začne Barbora písať denník, ktorý jej na malú…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť