Monthly Archives : jún 2015

Adriana Macháčová: Hubertove ženy


Predstavte si, že ste šťastní, zaľúbení a veríte, že vás po boku milovaného človeka čakajú tie najkrajšie chvíle a budú trvať do konca života. Potom príde niekto, kto všetko zbúra ako domček z karát. Toto sa stalo Lýdii Brunnerovej. Mala osudového muža a hlavu plnú snov. Jej vzťah, ktorý ona videla cez svoje až príliš ružové okuliare dokonalo, prišla zničiť jedna žena. A nie hocijaká.…

Read More »

Erika Jarkovská: Mŕtvi nemôžu milovať


Šťastné obdobie, keď človek verí, že nič zlé sa mu nemôže stať, sa skončí, keď pochopí, že sa mu môže stať všetko. Svoje o tom vie aj hlavná hrdinka príbehu Mŕtvi nemôžu milovať Heda Záborská. Šťastné obdobie hlavnej postavy sa skončilo v momente, keď sa rozhodla ísť navštíviť svojho bývalého milenca. Do jeho bytu nešla za účelom užiť si s ním, ale vypýtať…

Read More »

Jana Gráterová: Horká ako čokoláda


Brúsi si zúbky na vášho drahého iná? Akú dôkladne premyslenú stratégiu dokáže vymyslieť žena, ktorej chce iná zobrať jej obľúbenú hračku? Je to dokonalý plán odpútať od nej jej miláčika, či perfektný zámer pomsty? Dve ženy, jeden muž a tajomstvo, ktoré ich k sebe priťahuje ako magnet. Na dovolenke sa stretávajú Barbora s telom bohyne, vždy adekvátne upravená a nastailovaná do značkových modelov, príťažlivá…

Read More »

Rebecca Donovan: Na konci s dychom


Láska je jednoduchá. Stačí sa pozrieť do očí milovanej osobe a vy to viete. Vedela to aj Emma Thomasová, ale kým dospela k tomuto presvedčeniu vo svojom živote zažila priveľa pádov a strát. Straty ju donútili byť silnou a láska ju podporovala, keď bola slabá. Áno, poslednýkrát sa stretávame s hlavnou hrdinkou úspešnej a dlho očakávanej záverečnej trilógie Dych. V závere druhej série Sotva dýcham sme sa…

Read More »

Adriana Macháčová: Hubertove ženy


Vraví sa, že stará láska nehrdzavie alebo dvakrát do tej istej rieky nevstúpiš. Odpustili by ste zradu? A aj napriek tomu stále neviete zabudnúť na príjemné chvíle strávené s človekom, o ktorom si myslíte, že ho ešte stále ľúbite. Spomínate na jeho hrejivé dotyky, milé slová a prudkú vášeň, ktorá vás k nemu priťahuje ako žeravý magnet. Je to naozaj pravda, či len…

Read More »

Todd Burpo, Lynn Vincentová: Nebo nie je výmysel


Názov a rovnako aj obsah sľubovali, že pôjde o román, v ktorom sa dočítam o zázraku. Príbeh je o malom chlapcovi Coltonovi. Mohlo by sa zdať, že celý dej sa bude odohrávať v nebi, ale nie je tomu tak. V riadkoch, ktoré sa čítajú naozaj ľahko, môžeme sledovať aj osud Coltonovej rodiny – jeho mamy, ktorá je učiteľkou, sestry Cassie a otca kňaza. A tu bol pre mňa…

Read More »

Gail McHughová: Stretnutie


Veríte v lásku na prvý pohľad? Takú, čo s vami dokonale zamáva a s prehľadom zrúca všetky aspekty logického myslenia? Stretnú sa vám pohľady a vy ste zrazu stratení vo víre spaľujúcej vášne. Strácate dych, telo ostáva paralyzované a cítite známe očarujúce šteklenie. Láska na prvý pohľad nie je žiaden mýtus. Presvedčte sa sami a vstúpte spolu s Emily a Gavinom do ich nebezpečne príťažlivého sveta. Po skončení vysokej…

Read More »

Silvia Koscelanská-Hajdučeková: Povedať prepáč nestačí


Alexa ešte ako mladé dievča stratila všetko. Po smrti rodičov odišla aj milovaná stará mama. Ukrutnú bolesť zo straty, využila jej teta Agáta a uštedrila jej úder pod pás. Alexandra prežívala naozaj nezávidenia hodnú situáciu. Nielen, že ju sklamala najlepšia kamarátka Júlia, jej priateľ Samo ju zradil, tým najhorším spôsobom. Samka sediaceho na terase baru som videla už z diaľky. Pridala…

Read More »

Lucia Božiková: Hlavolam lásky


Úspech sa neodpúšťa. Prečo? Jednoducho preto, že závisť je vždy silnejšia než dobroprajnosť a hlavne objektívnosť. Závisť je ľudský fenomén, ktorý bude existovať vždy. Skúsenosti s úspechom a jeho negatívnymi následkami si zažila na vlastnej koži aj hlavná hrdinka Tereza románu Hlavolam lásky. Tereza je mladá, ambiciózna a úspešná hovorkyňa miestnej samosprávy. Má všetko, po čom iné ženy túžia. V jej živote nastane zlom a misky…

Read More »

Liane Moriartyová: Prečo sme sa vlastne rozišli?


Strata pamäte nám niekedy môže vrátiť to, čo sme už dávno stratili. Alebo to je iba ilúzia? Viete si predstaviť, že sa v dvadsiatich deviatich rokoch preberiete v posilňovni s neuveriteľnou bolesťou hlavy, a  zistíte, že v skutočnosti o chvíľu oslavujete svoju štyridsiatku, máte tri deti, sestra sa s vami rozpráva cez zuby a vaše manželstvo sa rozpadá a vy vôbec netušíte, o čom vás všetci presviedčajú? Poviete si,…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť