Monthly Archives : júl 2015

Gail McHughová: Pulz


Už ste zažili ten pocit keď niekoho potrebujete viac ako tlkot svojho srdca? Chcete vedieť ako osud zmenil za rok životy dvoch zamilovaných ľudí po jednej ukradnutej chvíli, teplákovej bunde, kope vrchnákov od fliaš a niekoľko odstránených vrstiev bolesti? Nech sa páči, ponorte sa spolu so mnou pod hladinu hlbokej lásky. V závere románu Stretnutie došlo k bolestivému nedorozumeniu medzi Emily a Gavinom. Emily…

Read More »

Jo Nesbø: Krv na snehu


Prvá myšlienka bezprostredne po dočítaní: tak toto pre mňa nefungovalo Jo Nesbø je uznávaným autorom na celom svete. Jeho príbehy si našli fanúšikov všade. Ja som pri jeho tvorbe na vážkach. Pravdou je, že aj majster tesár sa utne, a preto ma aj niektoré jeho príbehy nenadchli. Rada narazím na skvelú detektívku a po Šváboch som mala dojem, že práve toto je…

Read More »

Martin Petro: Klinika lásky


Žiadny vzťah nie je rozprávkovo dokonalý a nie vždy prebieha hladko a bez miernych kolísaní. Aj tie najšťastnejšie páry občas prežívajú kritické obdobie. Nevešajte hlavu, každá kríza sa dá odvrátiť. Čo by ste urobili, ak by sa na vás zrazu vo vzťahu nakopili problémy a vy by ste už nevedeli ako ďalej? Pomôžem vám. Oslovte doktora cez lásku, ktorý k vám prichádza v novej…

Read More »

Tagalog


Sme tu bezmála mesiac. Hanba mi! Za mesiac pobytu v tejto cudzej krajine som sa nenaučila viac ako pár fráz v tagalogu, hoci moje ambície boli vyššie. Viem pozdraviť, odzdraviť, poďakovať a zaklamať, že nemám žiadny problém (pretože všetci dobre vieme, že na Lienky sa vždy nejaký problém nalepí). Viem narátať do desať, ukázať vpravo aj vľavo a ešte zopár…

Read More »

Lena Dunhamová: Nie som taká


Prvá myšlienka bezprostredne po dočítaní: čo to, dopekla, bolo Lena Dunhamová sa podieľala na úspešnom seriáli Girls z produkcie HBO. Je jeho hlavnou producentkou, scenáristkou a režisérkou. Nominovali ju zaň na osem cien Emmy a vyhrala dva Zlaté glóbusy vrátane ceny za najlepšiu herečku. Je prvou ženou, čo vyhrala cenu Asociácie americký režisérov za režírovanie komédie. Dunhamová napísala a režírovala aj dva celovečerné filmy…

Read More »

Eva Dedinská: Dve tváre dvoch mužov


Predstavte si, že sa jedného dňa preberiete v posteli v cudzej miestnosti a máte spútané ruky. V hlave vám blikajú otázniky, ale vy neviete nájsť správne odpovede. Čo sa stalo? Kde ste? Kto vás uniesol? A prečo? Veď ste len obyčajná šedá myška, pohltená povinnosťami v práci a starostlivosťou o svoje dve dcérky. V rukách cítite bodavú bolesť, ste celá obalená strachom a omámený mozog nevie triezvo uvažovať. Bojujete s myšlienkami…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť