Monthly Archives : august 2015

Nárek milovníčky jednoduchých viet


Víťaz veľkej literárnej ceny. Román roka. Kritici rozpustení a sladkí ako zohriaty karamel. Zdrvujúco pozitívne reakcie, ako by ich jedna mater mala. Veštia, že sme svedkami zrodu klasika. Od čias Thomasa Manna nič lepšie nebolo. Ozaj? Kruso, kniha Lutza Seilera, je literárnou tabletkou Extázy. Odborníci sú happy a tancujú rituálne tančeky. Cítim sa preto mimoriadne poctená, keď mi Monsieur Bob obstará…

Read More »

Jodi Picoultová: Čas odísť


Prvá myšlienka bezprostredne po dočítaní: ako čitateľ sa cítim príbehom oklamaná Autorka Jodi Picoultová pre mňa nie je žiadna neznáma hoci som s jej tvorbou ešte doposiaľ nemala česť. Preto som sa to konečne rozhodla napraviť a po pravde, radšej som to mala nechať tak. Jej najnovšia kniha Čas odísť ma zaujala anotáciou. Dcéra roky hľadá stratenú matku. Znie to naozaj zaujímavo.…

Read More »

Anna Toddová: Bozk


Prečo nás rozdielnosť priťahuje? Je pravda, že zlí chlapci ženy trápia a tí dobrí nudia? Prečo ženy milujú zlých mužov? Po svojom boku má dobrého, milého, obetavého a slušného mladíka. Prečo teda napokon podľahla čaru zlého mladého rebela? Na všetky otázky dostanete viac ako uspokojivú odpoveď, ak sa začítate do celosvetového ošiaľu s názvom Bozk. Naivnej, skromnej a slušnej „bifľoške“ sa po rokoch driny…

Read More »

Jasinda Walnerová: Strácame sa v sebe


Odpusťte tým, ktorí vás zranili. Len ten, kto dokáže odpustiť, je najsilnejší. Kto sa cez to dokáže aj preniesť, je najšťastnejší. Zabudnúť znamená, že ste pripravení pohnúť sa ďalej. Život im dal druhú šancu a oni sa jej chopili pevne ako kliešť. Ich vzájomná náklonnosť sa na prvom rande začala meniť na spaľujúcu lásku. Voľné pokračovanie predošlého románu Strácam sa v tebe…

Read More »

Ann Learyová: Priateľky z mokrej štvrte


Každý sme iný. A prečo by sme mali byť všetci rovnakí? Ľudia si o sebe myslia, že sú jedineční, ale v podstate záleží len na tom, z akého uhla pohľadu sa pozeráme. Úspešná realitná maklérka pozná do detailov všetkých obyvateľov Wendoveru. Je zásobovaná informáciami všetkého druhu a nesmierne ju baví strkať nos do života druhých ľudí. Po návrate z alkoholického liečenia, do ktorého ju násilne…

Read More »

Kristína Falťanová: Modlitba za hriech


Každý z nás je umelcom. Umelcom svojho života. Náš život je ako paleta maliara. Veľkosť plátna máme pred sebou a nevieme kedy nám dôjde miesto na maľovanie. Preto nezabúdajte, iba vy držíte svoj štetec. Pokojný, stereotypný život tridsiatničky Zoe sa po odhalení manželovej nevery zrútil ako pyramída. Pocit istoty, pokoja a lásky odvanul do zabudnutia. Podvedená žena rieši dilemu, či sa má rozviesť…

Read More »

Monika Wurm: Pakistanská pomsta


Určite všetci dobre poznáte ten pocit ukrivdenia. Niekto vám ublížil, ste dotknutí, cítite krivdu a po rozume vám nechodí nič iné, len to, že sa chcete revanšovať rovnakou kartou. Pomstu ženia túžba ublížiť. Túžba zbaviť sa toho hrozného pocitu, že vám niekto ukrivdil, ublížil alebo vás oklamal. Máte chuť plakať, kričať, nadávať alebo niekomu rozbiť hubu. Bolí to a vy to potrebujete…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť