Monthly Archives : september 2015

Jojo Moyesová: Jeden plus jeden


Život je beh s prekážkami na dlhé trate. Vstávame, bežíme, padáme, opäť vstávame a keď už si myslíme, že cieľ je blízko, znova spadneme a už nemáme silu vstať. Lenže potom si uvedomíme, že ležať nemôžeme dlho, niečo nás nakopne s nádejou, že tentoraz to bude lepšie. Prekážky sú nevyhnutnou súčasťou života a nič nie je jednoduché. Stoja nám v ceste, aby boli našimi najlepšími učiteľmi.…

Read More »

Jozef Karika: Strach


Knižné príbehy úspešného slovenského autora Jozefa Kariku sa v minulosti odohrávali v prostredí mafie. Trilógiou V tieni mafie sa autor dostal do povedomia širšej verejnosti, dvojitou dávkou v dielach Na smrť pokračoval v temnej tematike, na ktorú si jeho čitatelia stihli zvyknúť. Poslednými knihami Strach a Tma sa Karika rozhodol zaútočiť na nás strašidelnou tematikou. Jeho hororová prvotina Strach sa…

Read More »

Ian Caldwell: Piate evanjelium

By

Ak ste milovníkmi konšpirácií a tajomstiev, iste ste sa nechali zlákať na novinku Američana Ian Caldwella s názvom Piate evanjelium. Len cynik by odolal upútavke, ktorá kričí: nečakaný objav otrasie cirkvou v základoch! Alebo ste podľahli sľubovaným zločinom ako vražda kurátora záhadnej výstavy či vlámanie do bytu vo Vatikáne? Mám vás! Že ste sa pri tom poslednom pousmiali? Povedzme si pravdu – je nás už dosť, čo…

Read More »

Liane Moriartyová: Veľké malé klamstvá


Dieťa je zrkadlom toho, čo prežívajú jeho rodičia. Svoje dieťa vychovávame tým, ako žijeme. A to ako sme žili, poznáme na živote nášho dieťaťa, na jeho rozhodnutiach a na jeho správaní. Mladá slobodná matka Jane sa so svojím synom prisťahujú do Austrálie. Na malebnom polostrove je len jedna škola spojená so škôlkou, ktorú navštevujú deti všetkých sociálnych vrstiev. Pred začiatkom školy je Janin…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť