Monthly Archives : október 2015

Randall Munroe: Čo keby?

By

Zvyčajne sa rozčúlim, keď mi niekto kladie hypotetické otázky. Najmä deti sú na ne experti. S urputnosťou komára dobiedzajú do biednych rodičov, ktorých už nebaví odpovedať na to, čo by sa stalo, keby sa všetci ľudia na svete postavili na jedno miesto a naraz vyskočili… no čo asi?! A vôbec, už máte hotové úlohy? Istý tridsiatnik z Pensylvánie menom Randall Patrick Munroe sa rozhodol,…

Read More »

Jennifer Nivenová: Všetky skvelé miesta


Prvá myšlienka bezprostredne po dočítaní: som emocionálne vyšťavená Všetky skvelé miesta sú prvou young adult contemporary knihou z pera americkej autorky Jennifer Nivenovej. Rozpráva príbeh dvoch mladých ľudí, ktorí majú svoje problémy a snažia sa s nimi všemožne vysporiadať. Hoci téma nie je originálna – o šikane a strate sme mohli čítať už v nespočetne veľa knihách – autorka tento…

Read More »

Andy Weir: Marťan


Už od nepamäti sú knižné bestsellery vďačnou témou na filmové spracovanie. Mnoho skvelých snímok či dokonca celých sérií vzniklo na základe kvalitnej papierovej predlohy. Priznávam, že o tejto knihe som sa dopočul až vtedy, keď sa v médiách objavili prvé správy o pánoch v Hollywoode pripravujúcich divákov na poriadny sci-fi zážitok. A možnosť porovnať si predlohu s verziou v kine…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť