Nultý slovenský internetový magazín

Založené 15.1.1997

Vychádza  v pracovných dňoch


Jaro Filip odporuca


12.7.2000
Great Email Signature Files

Predchádzajúce odporúčania

Moje oblubene maily

"Nevyresena zahada ohledne pusobeni Jary da Cimrmana v Irsku"
Ross Hedvicek

Stlpcek inej reality
(Štefánia Vejchodská)

Keď odídu guruovia...

 

Obuskom po hlave

Rodo Plevka - Financovanie politických strán

 

Potulky svetom

Podľa čoho zistíš, že si sa vo Fínsku zdržal akosi dlhšie, ako je zdravé
Natália Schultzová

 

Mam taky dojem
(Jaroslav Filip)

Mame nahradu za V.M.

 

Aktualne prispevky

Keď odídu guruovia... Muška
(Stĺpček inej reality)

14. apríla 2015, večer, neskoro v noci, vydala sa naša Štefka, autorka Stĺpčeka inej reality, na skutočnú cestu do inej reality. Odišla tíško, vykĺzla sa nebadane, tak typicky pre ňu. V závetrí od víru rušného a hlučného života žila medzi nami osôbka, potichu, skromne, no intenzívne a veľkoryso, zasahujúc do životov stoviek, možno tisícov ľudí... Prinášala inú realitu, prezrádzala tajomstvá snov, pomáhala hľadať odpovede na otázky, prekračovať priepasti ľudských osudov, riešiť osobné aj pracovné krízy, bola bútľavou vŕbou, veselou a vtipnou spoločníčkou, vášnivou diskutérkou, gurmánom a najmä nadovšetko zanieteným hľadačom odpovedí na tie najzákladnejšie otázky o našej existencii, podstate, bytí.

Ďalej


"Nevyresena zahada ohledne pusobeni Jary da Cimrmana v Irsku" - Ross Hedvicek
(Filipove oblubene maily)

Chtel bych zde predlozit vazenym kolegum dalsi nevyresenou zahadu ohledne pusobeni Jary da Cimrmana v Irsku. Presne tedy v Dublinu, tehdy znamym pod jmenem Baile-atha-chr-chr-Cliath. Jara ztravil nekolik mesicu resenim tzv. "Irske zahady".
Podstatou Irske zahady je vedecke vysvetleni, proc prirodni blondyny nejsou blond i na prirozeni (kdyz jsou teda jo tak moc prirodni).

Ďalej


Rozjímanie nad Epikurom 
Táňa Dunajová

Nedávno som opätovne narazila na spomienkovú knihu Richarda Feynmana, držiteľa Nobelovej ceny za fyziku, s názvom To nemyslíte vážne, pan Feynman. Popri osobitom humore a sviežom štýle ma znovu oslovil aj svojou priamosťou a spontánnosťou. 

Ďalej


"Odpoved Hedvickovi" - Peter Breiner
(Filipove oblubene maily)

Cizincami budeme do konca zivota vsetci...akurat niektori maju menej problemov sa s tym zmierit...

Ďalej


"Filipika na obranu Niagary - aneb Breiner o tom vi prd" - Ross Hedvicek
(Filipove oblubene maily)

Breiner vi prd. Jedine, na cem jsem ochoten se s nim zhodnout je, ze Kanada ma nehorazne zhovadily government - ktery v poslednich letech velice pripominal vladu ceskou nebo slovenskou - ano, tu Meciarovu. To jo, ale jinak vsechno spatne.

Ďalej


"Mam rad motyly" - Ross Hedvicek
(Filipove oblubene maily)

Chtel jsem Vam rict, ze mam rad motyly,
do nikoho nevrtaji a nechodi opili...

Ďalej


Rozhovor s Jarom Filipom o internete.

V časoch, keď si ľudia plietli slovo internet s internátom existovala na Slovensku populárna osobnosť, ktorá bola všeobecne známa zaujatosťou pre technické novinky. Jaro Filip Keybaord (ako ho volajú vo virtuálnom svete) našiel na internete druhý domov, z ktorého podľa klebetníkov ani neschádza. Keďže je pripojený už vyše päť rokov, požiadali sme ho o neformálny rozhovor.

Ďalej

Knihomolna

Prehlad tlace


Priznani tajne milenky
Jara Filipa...

Ross Hedvicek

Jara Filipa jsem mel moc rad. A jsem si jist, ze to bylo oboustranne. Kdybych byl zenska s peknou prdeli, tak bych byl urcite Jarovou tajnou (a platonickou) milenkou.

Ďalej

Pohoda Jarovi Filipovi
Peter Lehotsky

Jaro Filip sa mal vlani na trencianskej Pohode objavit. Autonehoda sposobila to, ze nedosiel a neodohral. Mrzelo to publikum rovnako tak, ako samotneho Jara. Na tohtorocnu Pohodu Jaro ucast prislubil svatosvate. "Keby neprisiel z akehokolvek ineho dovodu, ako neprisiel dnes, vedel by som mu to odpustit", povedal jeden z organizatorov festivalu Michal Kascak.

Ďalej