Mam taky dojem - klonovanie

Nic nie je v prirode take pysne, samolube a presvedcene o svojej celkovej neomylnosti, ako cloviecik. Chyba mu pokora, skumanie svojho ja a neustale sa rype v niecom inom nez by mal....

Nezamysla sa nad schopnostami, ktore su hlboko ukryte v nom a ktore by mohli posluzit ludstvu a trpiacim jednotlivcom...nie, to on nie... On chce nieco ostatnym vnutit, nieco co nevychadza z neho, ale co vymyslel, aby sa predviedol.

Predvadzanie sa je jeho najvacsou radovankou, je to exhibicionista neustale tuziaci po oceneniach priam nobelovho charakteru....

Chce sa zapacit.... a povacsine sa mu to dari....

A tak si vymyslel klonovanie....

Nie, nie som ziadny nabozensky fanatik, ale mam posvatnu uctu pred clovekom a to je rozmer, ktory si /aspon nieco/ budem u seba vazit mozno najviac....

Porucime vetru desti - tot komunisticke heslo, ale nielen komunisticke! Aj nasa veda sa castokrat stava obetou samej seba a nakoniec dopadne tak ako dopadnut musi kazdy, kto sa rozpina pychou....dojde k sebadestrukcii, k zniceniu vsetkych idealov, za cenu bezuzdneho predvadzania sa ....

Plne chapem obavu cloveka F.Mikloska, na ktorej nevidim nic tmarske...

Strach pred svojim vnutrom totiz casto vedie k rypaniu sa v intimnom svete druhych...

Strach z vlastnej prazdnoty je silny...

A tak sa klonuje....

A vedecky sa hlada datum umrtia....

Uzasne....

Veda hladi neustale dopredu s ocami roztvorenymi od pazravej nenasytnosti po uspechu a pritom by sa mala obzriet do hlbokej minulosti v ktorej je ukryte vsetko....

Nuz tak.....

Tak ze ja radsej ako klonovat, lubim sklonovat:

1. Ja mam rad ludi - KTO CO?
2. Nieco od ludi ocakavam - OD KOHO OD COHO?
3. Nieco by som im rad odovzdal - KOMU COMU?
4. Vidim co stvaraju - KOHO CO?
5...............
6. O nich sa rad rozpravam - O kom o com ?
7. S nimi by som chcel nadviazat priatelstvo - S KYM s CIM ?

Kolko prosim z tychto padov pozna sucasna nabubrela veda?

Dakujem za pozornost.

s uctou jaro filip