Pocit najvacsej hanby na nasom obcianskom nebi od roku 1989

Musim sa s Vami podelit o pocit najvacsej hanby, aku som na nasom obcianskom nebi zazil od roku 1989.


Miesto konania : byvale Gottwaldovo namesie oproti uradu vlady.
Dovod konania: zhromazdenie obcanov prejavujucich nespokojnost so situaciou v nasom state.
Pripravenost policie: Vynikajuca, postavene zatarasy pred uradom vlady, pristavene dva zelene antony.
Pripravenost SIS: skvela....roztruseni po parciku a tvariaci sa nenapadne.
Pocet obcanov: zhruba 30! Z toho minimalne 5 Sme-lcov.../Polakovicova, Muska, Barta Filip, Lehotsky...../ ak som na niekoho zabudol nech mi prepaci..... Dalej z toho 5 novinarov /Lovas z Twistu, Hrabko a Dostal zo Sme....Jan Fulle, Karol Wolf....na koho som zabudol nech mi prepaci,,...... Zastupcovia politickych stran : zopar z DS ak som na niekoho zabudol nech mi prepaci......
Pocet obycajnych obcanov: okolo 20!!!!!
A tomuto sa povie prejav obcianskej neposlusnosti, lepsie je vsak pouzit vyraz BURKA V SERBLI!

Nehladam vinu len v obcanoch, nakolko organizacia a propagacia tohoto podujatia bola na tak primitivnej urovni, ze ani inak nemohla dopadnut...... Ak si to nafilmovala STV ma postarane spolu s Meciarom o dobry zabavny program. A vobec by som sa im necudoval....
FUJ!
A kde bola nasa opozicia ? Hrala golf?
HANBA!

jaro filip

PS. Na moj vkus su nasi americki priatelia na nas malo ostri a myslim to uprimne.
Ak tu budem este pocut niekoho nariekat, ze kyda a kyda a pritom nevie ako tu je, osobne ho odtialto vynesiem v zuboch!!!!!!
Ale predtym sa ho este opytam: A ty moj zlaty co tu vyskakujes, kde si bol v stredu o 17.00??????

HANBA TI OBCAN!