KEBYLAND

Bol raz jeden Kebyland. Treba povedať, že bol plný nesmierne úspešných, slušných, zručných ľudí, ktorí všetko vedeli a do všetkého sa rozumeli. Ich magickou zaklínacou vetou s ktorou pristupovali ku problémom bola veta ktorú zdedili od svojich predkov a ktorú prenášali z generácie na generáciu. Tá magická veta znela: To by som aj ja dokázal, keby....

Práve slovíčko "keby" bolo veľmi dôležité vysloviť, na ňom všetko stalo a od neho sa odvíjalo.... Magické slovíčko "keby" ich chránilo ako rukavice v zime....magické slovíčko "keby" ich zachránilo a pomohlo prežiť všetky nájazdy, režimy, diktátorov..... Hrdo a nepokryte dávali pod útlakom svetu najavo že oni by všetko dokázali urobiť, zmeniť , "keby!"

A svet to chápal.....samozrejme....sú strašne šikovní, len sa na nich pozrite.....bože aká škoda takých zručných slušných a šikovných ľudí, ale pochopte ich "keby" smeli a mohli..... A tak krajina bola priam nabitá Kebyumelcami, Kebyinžiniermi, Kebyrobotníkmi a Kebyučiteľmi a rôznymi Kebyprofesiami....

Kebyľudia sa za čias temna potichúčku schádzali v krčmičkách a pri vínku si vzájomne plakali v náruči, že keby sa tak dalo, čo všetko by sa mohlo.....

V čase keď sa v kinách premietali sovietske filmy, zháňali si na videu pokútne americké filmy a snívali o tom, že keby sa dalo aj oni by takô dačo mohli....

Kebynovinári úpeli pod jarmom straníckych novín a do šuplíkov si odkladali svoje tajne kebyreportáže, ktoré raz, keby to bolo možné ukážu na svetlo.....ale inak vzorne plnili stranícku líniu....veď viete predsa len keby niečo, tak radšej nič.....

Potom prišiel zvrat...historicky zvrat.....a prišiel čas otvoriť šuflíky a vytiahnuť z nich tie perly a diamanty a ukázať svetu pozrite už skončilo "keby", sme tu a ukážeme svetu....

Ukázali...... V rámci svojej otrockej sluhovskej povahe sa ich nenávisť presunula zo sovietskych filmov na americkú produkciu....... Kebylandania totiž potrebujú neustále nepriateľa....to je hnací motor ich pochybnej existencie......

Prišiel trh a s ním obrovská konkurencia...keďže kebytvorcovia a vôbec kebyľudia zistili, že svet o ich šuflíkové kebydiela nejaví teda ale absolútne žiadny záujem, sústredili sa na to že keby bolo dosť peňazí dokázali by to......slovo "kebybolodosťpeňazí" nahradilo ideologické "kebysadalo"

A žijú pokojne ďalej......ukazujú svoju mohutnú hruď a schopnosti ktorými vládnu.....samozrejme KEBY.......

Kebyľudia prežijú všetko, vďaka mágií zdedenej od predkov.... Kebynárod nezničí nik....zničiť možno iba hrdý a nezlomný národ.... Kebynárod je večný....

Chodia aj naďalej k holičom, u ktorých sa natretý penou na holenie ďalej sťažujú, že KEBY oni boli trénermi slovenskej reprezentácie, všetko by vyzeralo inak....

Majú aj svoju hymnu....

Každá strofa začína slovom Keby.....

Je to krajina s obrovskou perspektívou......KEBY.......

JFKeby....