Vitajte. :-)

Nielen na tejto stranke, ale na Sietovke vobec. Je mi ctou podielat sa na takejto tvorbe. A je mi ctou privitat vas v mojej rubrike Potulky svetom. Ak sa vam zda, ze som si ju mierne privlastnila, mate pravdu. :-) Nepochybujem, ze sa najde aj mnoho ludi mudrejsich, skusenejsich a lepsich ako ja na vedenie takejto rubriky, no predsa len ju povazujem tak akosi za svoju. A o com bude?
Nuz, ako sam nadpis napoveda, o "Potulkach svetom".
No nie obycajnych potulkach. Zoznam muzei, pamiatok, vyznamnych miest - to sa da najst v kazdom cestopise, ci bedekri. Moje plany su trosku odvaznejsie - opisat to, co sa bezne nespomina, opisy mozno (najradsej) subjektivne, zobrazujuce skor zivot ako turisticke atrakcie a historicke pamiatky, alebo este lepsie povedane - suvislosti zivota ... a mozno aj tych historickych pamiatok.
Vsade na svete ziju ludia, vsade na svete sa rozpravaju, klebetia, smeju sa, ci sa hnevaju, vsade je ekonomika, politika, v najroznejsich podobach, a prave o tom by to cele malo byt.
Budem sa snazit sprostredkovat vam prave taketo postrehy, ci uz nieco so svojich vlastnych skusenosti, alebo postrehy znamych, priatelov, kamaratov z celeho sveta, no a samozrejme, ak si myslite, ze mate nieco, co stoji za to, aby nezostalo zabudnute, nevahajte, sem s tym.
Cokolvek sa tyka zivota kdekolvek na svete, je vitane.

Pytate sa na obsah, formu? Akekolvek. Uvaha, citacia, zaujimave statistiky, ekonomicke uvahy, hoci aj politicke, preco nie?
Vsetko vlastne zavisi od vas.

Ak sa vam tu bude pacit, prosim, pridte zas a pozvite aj znamych.
Ak nie, nic to, ludia sme rozni a kazdemu sa moze pacit nieco ine, aj tak vdaka za navstevu.
A samozrejme, jedni ci druhi, ak sa rozhodnete napisat svoje dojmy, napady, ... no, snad aj kritiku prezijem, nevahajte - tu je adresa:
muska@internet.sk

Nuz, a co na zaver? Nuz hadam len to, s cim sa clovek pri Potulkach svetom stretava najradsej, nech je to v akomkolvek jazyku:

Vitajte ! :-)

Muska

"Silver"