Az na dno blahobytu
Dalimil

> >Ja chapem Boha tak, ze neexistuje, s plnou pokorou voci Prirode
> :-) Pravdu mas v tom, ze
> >nie je mozne potvrdit (ani vyvratit), ze odstartoval Cas,
> Priestor a Hmotu. Vzhladom k tomu,
> >ze neexistuju ziadne indicie, ze by nejakym sposobom zasahoval
> do dalsieho vyvoja veci,
> >pripada mnohym vedcom hypoteza Boha zbytocna a bezvyznamna.
> >
> >rOva
Hmmm.... "Neexistuji zadne indicie.."
Divam se do tvare spiciho miminka.
Vrcholek hlavy je pokryt prejemnym chmyrim, dali mi do ruky vlhke telicko, kroutilo se a stezovalo si tenounkym hlaskem jako vlasek, pritiskl jsem jej k sobe, opatrne, pre-opatrne a stal se zazrak, hlasek se zmenil ve vrneni, miminko se ulebedilo i kdyz ne na dlouho, smejdilo mi hubickou po kosili az mi to doslo a polozil jsem jej na postel vedle maminky a oni tam lezeli, Mrnava a Mrnavy, ozyvaly se mlaskave zvuku a stipe me v ocich nad tim zazrakem, nu ano, zadne indicie akci Bozich neexistuji, presto ze obzor je zalit vlnami stareho benatskeho zlata a na zabradli sedi veverka, mrska ohonem a se zajmem me pozoruje, ne, neni inidcii pritomnosti Bozi opakuji si, bez ohledu na pohupujici se stromy pracne podpirajici zelenymi prstiky klenbu chramu a hyptoheza Boha je zbytecna, koneckoncu i ty cervanky jsou zbytecne a zvuky kohoutku v koupelne (musim vymenit tesneni ale jeste ne) jsou zbytecne a ja jsem zbytecna, nahodna uskupenina proteinu ktera existuje jen tak, pro nic za nic, uplnou nahodou, existuje ale ne na dlouho a svet bude exisovat beze mne, zbytecneho....
Jak skutecni jste vy? Hlasy prichazejici pres telefonni drat, mate jmenanazoryadresy urcite i tvarepostavyNohyRuce a mysle, jste nutni? Zadne indicie o vasi existenci neexistuji takze ve vas verit nemusim, staci vypnout modem a jste.... Kde? Da se dokazat vase existence? Kdo nastartoval cas-prostor ktery obsahuje vas mrak elektronu chaoticky se srazejici, puff, znudene atomy se rozletavaji jako okridlena seminka pampelisky, ne, nemusim ve vas verit mila pani, nikdy jsem vas nevidel a asi ani neuvidim, vase akce nemaji vliv na vrstve masla na krajici chleba pokrytym nakrajenymi rajcaty
.... i tak verim, ze jste, ano, je to vira, nemam dukazu, mozna, ze kdesi existuje automaticky generator dopisu, konec koncu, jaky dukaz mam ja o sve vlastni existenci? Jsem tu, kricim, mrkamdychamdrbuse ale dukaz? Probudim se rano a zjistim ze nejsem, zbytecna hypotheza, svet se bude i tak tocit, slunce vychazet a zapadat, vlastne pardon, Zeme bude rotovat kolem sve osy a kolem Slunce (v elipse), to prece kazdej vi, ucili jsme se to ve skole a tak to musi bejt pravda, dukaz? Jakej dukaz? Co to je za hloupou otazku? Prece to je jasny...
A svet je postaven na systemu vir, verim v existenciAustralieBratislavyRuandaBurundiHedvicka, proste vim, vim, vim...
Dalimil.

Nastesti pro mnohe vedce Buh nepoklada hypothezu o jejich existenci za zbytecnou a bezvyznamnou.