POD SLOVENSKOU PYRAMÍDOU

Ing. Rudolf Daniš patrí medzi prvých odborníkov na pôsobenie pyramidálnej energie u nás. Skôr, ako postavil svoju drevenú pyramídu na liečenie a relaxáciu, pochodil strediská s podobným zariadením po celej Európe. Chcel vedieť, aké majú skúsenosti v každodennej praxi i to, aké výskumy uskutočňujú o tomto zvláštnom a stále ešte tajomnom fenoméne. V jeho pyramíde v Bratislave sa už vystriedalo pár desiatok ľudí. Mnohí z nich zapisujú svoje zážitky bezprostredne po pôsobení pyramidálnej energie na ich telo a dušu, do osobitného zošita. Je to čítanie plné dramatična. Objavujú sa tam spomienky na minulé životy, na ryhy v duši, ktoré zanechalo detstvo, zlý partner, agresivita, neporozumenie blízkych, až po spomienky na vlastné zlyhania...
Ďalšia skupina píše o rýchlejšom liečení rán, pooperačných stavoch, upokojení žalúdočných vredov a rôznych iných chorôb. Začínajú obvykle chválou na pyramídu, na jej tvorcov. Chválou nešetria ani ľudia, ktorí nevedeli prísť na vlastné problémy vo vzťahoch k podriadeným. Pod pyramídou, v hlbokej relaxácii pochopili, u koho ubíjali iniciatívu, kto z podriadených mohol dosiahnuť viac a pod. Slovami chvály začínajú svoje riadky aj ľudia, ktorých morila nespavosť - zdanlivo bez príčiny. Pod pyramídou prišli na "koreň". Bolo to, ako hovorí oriantálna filozofia, akési Satori! Osvietenie... Mnoho je však takých, ktorí nezažili prevratné vízie nezaviedla ich pyramidálna energia do dávnych časov, keď boli bojovníkmi či kňazmi. Ale cítili sa uvoľnenejšie, lepšie, silnejší, schopnejší vstupovať do súťaže dnešného sveta...
V Európe i v zámorí pôsobí viac prevádzok s pyramídami. Niekde nimi posilňujú zápasníkov bojových umení, inde zisťujú, ako rýchlejšie pôsobie lieky - či rastlinné, homeopatiká, alebo chemické výrobky. Niekomu tiež lepšie pôsobia prípravky kozmetických firiem. Každý prevádzkovateľ pyramídy má iste okruh vlastných skúseností. Preto sa obracia na nich Ing. Rudolf Daniš, aby cez Internet, či jemu priamo napísali o svojich skúsenostiach, aby sa mohli spojiť, vyskúšať nové spôsoby, vymeniť si názory vyliečených a zistiť, prečo sú aj takí jedinci, na ktorých pyramidálna energia tak zázračne nepôsobí.
Píšte, volajte na adresu: Felebio Bratislava, Vilová č.5, alebo tel.č. 07/838954.

 

Štefánia Vejchodská