MYSĽOPOSILOVNE 

Tých, ktorí budú môcť v najbližšom čase navštíviť niektorý z hotelov Hilton, prekvapia zmeny. Doteraz si mohli zahrať golf, zaplávať si v niektorom bazéne s umelými morskými vlnami, či posilniť svalstvo rúk a nôh. Teraz sa hotely orientujú na posiľňovanie mysle. Teda miesto obyčajných, mysľoposilovne.

Sú to sály, v ktorých sú nainštalované najrôznejšie mozgove stimulátory. Niektoré prístroje zabezpečia pocit uvožnenia, relaxáciu. Spomalia mozgové vlny až do bodu, kedy sa niektorí stávajú jasnovidnými. Iným sa rozšíri vedomie tak, aby našli kreatívnejšie riešenie svojich problémov. Veď hostia hotelov Hilton sa obvykle neživia prácou svojich rúk. Ich výrobným nástrojom je nápad, myšlienka. Prístroje dokážu také nové nápady vydolovať z podvedomia a možno aj z informačného poža Zeme.

Mozgové prístroje nahrádzajú to, čo musel doteraz človek zdĺhavo cvičiť. Často roky a v samote kláštorných ciel či iných tichých kútov.
Prístroje zosynchronizujú obidve mozgové hemisféry. Technológia súčasnej počítačovej gramotnosti tak overuje a rozširuje tisícročiami vyskúšané meditačné a iné techniky. Dokáže ich i "preskočiť". V rýchlosti, individuálnej kvalite a orientuje človeka na riešenie najaktuálnejšieho zo sveta každodennej reality obchodu, výskumu, pomoci iným. Technika takto pomáha zvládnuť množstvo nových informácií, ktoré sa dostávajú aj cez podvedomie. Len za jediný deň dostane človek šesťdesiatkrát viac informácií, ako v čase, keď sa vyvíjali mentálne techniky na synchronizáciu oboch mozgových hemisfér. Ale aj vo väčšine týchto nových technológií, ako v iných starých náukách, hrá úlohu zvuk, sluch, hudba, slovo, vnútorný vhľad. Ten prístroj skutočne dostane návštevníka do zmeneného stavu vedomia. Potom už záleží na ňom samom, čo dokáže využiť z intuície, predstavivosti a imaginácie.

Prístroje uvoľnia svojimi silami vlnami "neprebudenú" časť mozgových spojov a potom už intuícia môže nadviazať na svetovú databázu informácií.
Človek musí mať však dostatok logických informácií vo svojom podvedomí a hlavne vedomí, aby pochopil čo to cíti, o čom to je.
 

Štefánia Vejchodská