HĽADÁ SA TALIZMAN MOCI

Ruský cár mal vo svojich zbierkach malú sošku 20 x 27 cm. Dedila ju rodina Romanovcov od 16 storočia. Volala sa NAMUR a slúžila iba ako ozdoba v jednom zo salónov cárskeho paláca. Až do príchodu šialeného mnícha Rasputina. Ten okamžite pochopil, ako NAMUR využiť. Pocítil jeho vlnenie, vysielanie zvláštnej sily. Prečítal posolstvo vĺn, ktoré tvrdilo, že nositeľ sošky sa stane jasnovidným, rozšíria sa jeho telepatické schopnosti, posilní si vlastný magnetizmus a nezraniteľnosť. Zdôveril sa s tým iba cárovnej. Talizman moci, ako ho nazvali, umožnil potom Rasputinovi pozrieť sa na cudzie myšlienky, prisvojiť si nápady a múdrosti iných, alebo zavčasu odrážať, čo mohlo ohroziť jeho výsostné postavenie. NAMUR umožňoval zablokovať ľuďom v Rasputinovej blízkosti kritické vedomie. Pomohol mu nútiť ich k psychickej podriadenosti. Takto si podmanil celý cársky dvor.


História talizmanu je záhadná. Vlastnil ho jeden šaman na Sibíri. K pôvodným vlastnostiam zakódoval doň ešte všetky sily živlov Zeme, Vzduchu, Ohňa a Vody.
Získal ho zakladateľ cárskej rodiny Romanovcov. Ten ho ešte využíval podľa šamanových inštrukcií. Ďalšie generácie ho však už nevedeli použiť, a tak sa stal iba ozdobou s peknou históriou. Talizman nevznikol ani v šamanových rukách, ale oveľa skôr. Pôvodne ho používali Sumeri a tí ho mali nevedno odkiaľ. Vraj z nejakého vraku Atlantídy. Tak to tvrdil šaman a presne tak to rukou nad talizmanom prečítal z pamäti materiálu aj Rasputin. Vychytralý mních využíval silu NAMURU tak, že ho preprogramoval na obrovský žiarič nenávisti a strachu a tým prekryl jeho pôvodné kódy.


Posledným, kto využíval silu NAMURU , bol L.I.Brežnev, ktorého po fyzickej stránke udržiavala energia Ďuny Davitašviliovej. Cez talizman nútil už ako vetchý starec aj mladých, vzdelaných ľudí k poslušnosti. Po jeho smrti zobrala KGB talizman do svojich laboratórií na rozbor. Zistila iba, že ide o zlúčeninu zlata, platiny a irídia. teda platina bola vyrobená stáročia predtým, ako moderný svet dokázal vyvinúť teploty na jej spracovanie. NAMUR vraj vyrobili v podmienkach beztiaže, alebo po odstránení vplyvu gravitácie Zeme. Žiaľ NAMUR sa stratil a pátra po ňom tajná služba, odborníci, psychotronici, jasnovidci i mágovia.

Teraz sa rozchýrilo, že je na Slovensku. Vlastní ho vraj vysoký, tmavovlasý muž, ktorý sa začne čoskoro správať ako Rasputin... Preto je tu vraj aj toľko šamanských liečiteľov a hypnológov zo zemí bývalého Sovietskeho zväzu. Vraj všetci hľadajú neznámeho muža...


Štefánia Vejchodská