Mam taky dojem,

ze pre tento narod sa neodda strajkovat.... ani zaujimat ziadne zasadne postoje. A uz preboha vobec nemozeme hladat paralely medzi 89 tym a 97 mym.... bolo by to od nas znacne infantilne. Dnes je narod polarizovany a ako som uz niekolkokrat neuspesne naznacil, zrely na oddelenie sa a vznik dvoch samostatnych slovenskych statov. Mozeme ich nazvat podla vzoru americkych akcnych filmov - SLOVENSKO 1 a SLOVENSKO 2. Okrem toho ludia su apaticki, nekonecne neisti a utopeni v moznosti byt slobodnymi obcanmi. Nemaju strach z Meciara, ale z vlastnej slobody a prave preto sa ho tak drzia, ze slobodnymi byt nechcu. . . .
Takze nikto dnes strajkujucich studentov a hercov nepodrzi priatelia. . . je to tak a netreba si nic navravat. Strajkovat dalej a tahat to povedzme cely rok - znamena urobit zo seba saskov. . . ale nie tych divadelnych, ktori vzbudzuju uctu, ale saskov ludskych, ktori budu na smiech....
Nepodarilo sa.... nevadi!
Pockame si az nebude co jest, az vsetkych povyhadzuju z prace a az si ludia uvedomia, ze ak stratil slobodu a miesto ich spoluobcan, spolu s nim ju stratili aj oni.
Takze teraz budeme pre nich hrat to naozajstne umelecke divadlo, aby tie vystrasene bytosti zvane SLOVACI, mali kde zajst a odventilovat sa. . .

Boh zehnaj tymto oveckam iducim so sklonenou hlavou na porazku!

jaroslav filip

Spat na stranku Sietovky