Davame do pozornosti

Vazeni citatelia, pozor! Cestny predseda Spolku epigonov cize vykradacov cudzich textov, inak takto vynalezca etickej samoregulacie, poslanec NR SR a exsefredaktor hnutovladnej Slovenskej republiky Jan Smolec sa 18. februara t.r. verejne priznal, ze na Vianoce dostal dalsiu knihu anglickeho historika Paula Johnsona.

Do citania, priatelia!

Jan Strasser 23.2.1997

Zaciatok politickeho teroru ?

Zda se ze teror so zjavne politickym podtonom u nas zacina zapustat korene. Raz su to mafianske gangy, ktore likviduju svojich protivnikov za bieleho dna, inokedy je zase "cirou" zlikvidovany predstavitel politickej strany vraj "ohrdnutym" milencom. Najnovsi priklad takychto praktik je pripad z Banskej Bystrice. Demokarticka strana totiz vydala vcera takehto vyhlasenie:

"Dna 22.2.1997 v prijalo Predsednictvo Demokratickej strany na svojom zasadnuti v Ziline nasledujuce vyhlasenie:

Dna 21. 2. 1997, vo vecernych hodinach, prepadli styria neznami muzi pred vlastnym domom v Banskej Bystrici ing. Miroslava Tomana, clena predsednictva DS a surovo ho zbili. Zo spravania a zovnajsku utocnikov vyplyva, ze tam na ing. Tomana cakali a ze konali na objednavku. Ing. Miroslav Toman je znamy svojou verejnou politickou angazovanostou na strane opozicie.

Predsednictvo DS povazuje tento kriminalny akt nasilia za politicky motivovany pokus zastrasit nielen ing. Tomana, ale vsetkych slusnych obciansky angazovanych ludi z Demokratickej strany i z ostatnych opozicnych stran.

Predsednictvo DS vyzyva organy cinne v trestnom konani, aby zistili nielen pachatelov tohoto trestneho cinu, ale aj tych, ktori stali v jeho pozadi.

Demokraticke sily v state sa nedaju zastrasit praktikami mafianskeho politickeho podsvetia."

Nuz co k tomu dodat, hadam len tolko aby sme nedopadli ako isty pastor v Nemecku, ktory sa nezastal komunistov, ked po nich prislo gestapo, ved nebol komunista. Nezastal sa ani Zidov, ved bol ineho vyznania. A potom prisli po dalsich a dalsich, ktori sa od neho niecim lisili. Ked prisli po neho, nemal sa ho kto zastat. Ak stiahnu slusni ludia chvost a budu sa hanbit za svoju slusnost, tak mozeme dopadnut podobne.

Robert Dyda 23.2.1997

Nasledujuci obusok
Index - Obusky