Obuskom po hlave a tentoraz poriadnym

Tak a zas som dostal obuskom po hlave. Este mam na hlave cerstvy typel. Dostat obuskom po hlave nie je nic prijemne, ale ak vas niekto nim udrie hned z rana...to aj ta kava je potom prihorka.

Nuz, dnes rano som si nasiel v poste jednu spravicku od Duriho Kabata, archivara a kronikara famoznych Modrych stuziek, ktore sa uz nikomu nechcu nosit. Posmutil sa a zaroven pochlapil svojou korespondenciou s panom Miroslavom Batovskym. Kto ze je pan Batovsky ? Pan Batovsky pracuje v informacnej agenture Matice slovenskej, v institucii, ktora je financovana z dani slovenskych obcanov a ako taka by im mala sluzit v prospech. Poviete si, ze mala, ale nesluzi, ze vraj nie je jedina "privatna firma" frciaca za vase peniaze. A mate recht ! Nie je jedina, ale zatial je jedina, ktorej zamestnanec sa VEREJNE podpisuje pod list nostalgickym pozdravom NA STRAZ ! Ze vraj to nie je nic prekvapujuce ak uz aj v parlamente poslanec zdravi Heil Hitler ? A mate zas recht ! Nic prekvapujuce...nuz musim uz koncit. Ponahlam sa za lekarom. Moj priatel Dr. Mengele dnes ordinuje len do druhej poobede. Dufam, ze mi predpise nejaku hojivu mast proti mojmu typlu.

PS:
Pre tych, ktori sa este predsa len cuduju tak ako ja rano...tak link korespondencie medzi Durim Kabatom a gardistom Batovskym je: http://savba.savba.sk/~nilukaba/MSnegativ.html

Podotykam, ze gardista Batovsky je hrdy na svoju prezentaciu vo vesmire a jeho pluvance boli uverejnene po jeho suhlase. Za svoju hrdost sa gardista Batovsky bude musiet zodpovedat. Ucinil jednu osudovu chybu. Nie je chraneny poslaneckou imunitou a na svoju korespondenciu pouzil konto Matice slovenskej, tot pokladnice kultury. Chcelo by sa napisat slovenskej kultury..., ale slovenska kultura nema azda nic spolocne s propagaciou fasizmu. Alebo azda ano ?

Martin Lewinski

Predchadzajuci obusok
Nasledujuci obusok
Index - Obusky