Jazdite na červenú - pán minister kázali !

Je mi veľmi smutno, že dopravná udalosť ktorá sa mi prihodila v noci na križovatke, kedy som prechádzal podľa doterajších platných zákonov na zelené svetlo, sa udiala až po príhovore ministra Palacku. Nebol by som si zbytočne rozbil hlavu a skončil v nemocnici a auto by nebolo zdemolované.

Panebože čomu všetkému som mohol predísť, keby som už vtedy čo len tušil, ža v našej krajine je všetko inak a platí to, čo predniesol náš pán minister! Všetko je teraz naopak a ja neviem čo mám robiť! Veď vinník som vlastne ja! A mladý človek, ktorý do mňa vrazil, idúc na červenú, vlastne poškodený.

Och bože, čo teraz? Priatelia ktorí ma doteraz ľutovali ako nevinného, mnou akiste začnú opovrhovať. Mladý človek ktorý sa až doteraz cítili vinný a polícia, ktorá vtedy o pána ministrovom príhovore k národu nemohla ešte tušiť, ho určite potrestala odňatím vodičského preukazu.

Prosím a žiadam teda policajné orgány aby preukaz zobrali mne a poškodenému, ktorý konal v súlade s názorom pána nášho a ministra, ho urýchlene vrátila! Zároveň naliehavo žiadam parlament,aby toto nové znenie predpisu, okamžite odhlasovali, ak tak ešte neurobili. Navrhujem tiež aby pri jednej špine odklepli spolu s tým aj tak dlho zosmiešňovaný zákon Cuperovho ľavého jazdného pruhu.

Nech je už raz v tejto krajine konečne poriadok a nie bordel ako v Indii, kde kvôli nejakej zrážke vlakov museli indický pán minister odstúpiť! A čo je horšie ani nemuseli, ale odstúpili, len tak z vlastnej vôle po úkaze o ktorom u nás v politike ani nechyrovať - PO VÝČITKÁCH SVEDOMIA! No počuli ste už takô voľačo?! Ale na druhej strane treba uznať, že to nie je to isté. Medzi zrážkou vlakov a zrážkou záujmov je predsa len nepatrný rozdiel. Asi sa odsťahujem do Indie. Tam ma aspoň nikto nepozná a ani len netuší, že práve za takýchto ministrov som pred voľbami nastavoval svoj ksicht!

Jaroslav Filip

Predchadzajuci obusok
Nasledujuci obusok
Index - Obusky