Od stredu mierne doľava, popri plote…

Tak tu mame ďalšiu stranu ! SDS. Jej orientácia je mierne doľava od stredu…, popri plote, dole potokom, potom zahnuť ku krčme a prejsť popri samoobsluhe. Hazardný hráč si chce ešte čo to užiť a kedže okrem mlátenia prázdnej slamy nič poriadne nevie, tak za jediny spôsob ako financovať svoje nákladne záľuby považuje politiku. V HZDS sa akosi neuplatnil a tak si založil svoju vlastnú stranu. V každej normálnej krajine majú politických strán pomerne málo a ani úkaz vniku novej politickej strany sa tam často nevyskytuje. Čím to teda je, že na Slovensku máme strán viac ako ideologických smerov ? Zrejme máme príliš veľa ľavorukých tlčhubov, ktorí sa naviac nevedia medzi sebou dohodnuť, kto bude najväčší tlčhuba, čize vodca. A tak nám vznikajú rôze bizarné strany. Stálo by za to, vypátrať, kto toto cele platí a čo tým sleduje. Lebo keď niekto napchá pár desiatok miliónov do nejakej strany, tak zrejme očakáva, že mu to niečo prinesie. Na Slovensku sa idealisti s peniazmi vyskytujú pomerne zriedkavo a tak prepokladám, že keď niekto investuje do nejakej strany, tak očakáva vzhľadom na riziko dosť vysoký výnos. Lenže jediná možnosť, ako mu to táto strana môže vrátiť sú štátne peniaze… Teda privatizácia, štátne objednávky a podobne. Čiže ide zase o to isté…Ako sa dostať do pozície, kde sa dá lepšie kradnúť. Aj vám sa chce zakričať : „Chyťte ho, zlodeja !“ ?

rodo@internet.sk

Predchadzajuci obusok
Nasledujuci obusok
Index - Obusky