Monthly Archives : august 2014

Chlapčenstvo (Boyhood)

By

Už som sa bála, že po poslednej časti trilógie Pred úsvitom (1995) – Pred súmrakom (2004) – Pred polnocou (2013) budem musieť čakať na nový počin režiséra Richarda Linklatera strašných deväť rokov. Ale nie. Tento pán asi miluje dlhodobé ciele, lebo prišiel s časozberným filmom. Ak neviete, čo to znamená, tak si spomeňte na českú prvú dámu dokumentu Helenu Třeštíkovú…

Read More »

Niekedy je lepšie nevedieť


Cecilia Fitzpatricková nájde záhadnú obálku so svojím menom od manžela John-Paula. Keďže na nej stojí “otvoriť až po mojej smrti” váha s jeho otvorením. Na istý čas obálku odloží a takmer na ňu zabudne, ale keď sa John-Paul začne správať zvláštne neváha a otvorí ju. To, čo sa dozvie otrasie jej celým svetom a už nevidí svojho manžela v tom…

Read More »

Martina Solčanská: Hazard


Všetko sa začalo v jednom z najúbohejších baroch na predmestí Detroitu, kde si zarábala na živobytie osirelá nedoštudovaná novinárka Jennifer s proporciami Marilyn Monroe. Do tejto diery, ktorá je porovnateľná s Luníkom IX, sa zatúla dobre vyzerajúci chlapík a miesto toho, aby si za svoje peniaze užil, rozhodne sa vytiahnuť atraktívnu striptérku z bahna. Jack Killmer je milionár a portfólio…

Read More »

Bezsenná noc


– I did not sleep a wink! Anne sa tvárila nezaujato. Akoby to bolo bežné prebdieť celú noc. Listovala čosi na internete. Asi! Alebo kecala so svojimi priateľmi z Hamburgu. Možno s rodinou. 7.30. Peter tuší, že Anna ho nepoteší ani jediným slovom. Na to má akúsi odťažitú náladu. Sám nevedel , prečo jej to povedal. (Možno preto, aby sa s ním podelila o jeho ponurosť…

Read More »

Jaroslava Blažková: To decko je blázon


Jaroslava Blažková spomína na prvé zapamätateľné roky života. To decko, teda ona pred vyše sedemdesiatimi rokmi, nie je blázon, je len vnímavé a citlivé, no dobre, možno precitlivené, troška neisté, nemotorné. Je to jednoducho klasický jedináčik, ktorý trávi veľa času v chránenom, ale izolovanom svete, kde jedinú spoločnosť predstavuje vlastná fantázia. Malý tvor na ceste za vlastnými skúsenosťami, objavuje kvetiny, motýle, emócie,…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť