Daily Archives : 23. mája 2023

Detské knihy

Detské knihy – poďme von


Jupííí! Konečne ustali nekonečné dažde, vetriská a chladné počasie vystriedalo teplúčko a slnko. Máme máj, ale slniečka sme si zatiaľ užili pramálo. Snáď je to ale konečne tu a všetci sa môžeme tešiť na dni strávené vonku. Niekto sa nevie dočkať hier na ihrisku, niekto vychádzok do prírody a niekto si pekné počasie užije na parádnych výletoch. Prirodzene, času na čítanie bude asi…

Read More »
Náhradník

Princ Harry: Náhradník


„Princ Harry dostal za knihu obrovské peniaze, ale zaplatil za to vysokú cenu,“ tvrdí protokolistka Katarína Strýčková. Práve vyšiel v slovenčine Náhradník od princa Harryho a pravdou je, že nešetrí nikoho – kráľovskú rodinu, svojich najbližších, no zároveň sa snaží pôsobiť ľudsky a vysvetľuje. No dá sa mu veriť? Náhradník sa začína stretnutím Harryho s bratom Williamom a otcom Charlesom. Harry na nich čaká a od…

Read More »
Monika Macháčková

Monika Macháčková – Prečo, ako a kde píšem


Prečo píšem – Otázka je položená priamočiaro a žiada sa na ňu jednoduchá a zrozumiteľná odpoveď. Ibaže… nemám jednoduchú odpoveď, iba ak by som chcela byť maximálne a až na kosť úprimná. To by som odpovedala, že vlastne sama nerozumiem, kde sa to vzalo. Kde sa vzala v mojom živote túžba a či potreba vyjadrovať sa písaným slovom? Začiatky sú istotne niekde veľmi dávno, v detstve.…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť