Daily Archives : 8. mája 2020

zhltli môjho otca

Jedinečná prechádzka dielami klasickej literatúry


Dobrá kniha by mala mať viac než len jednu vrstvu kože, mala by mať niekoľko poschodí naskladaných jedno na druhom. Schody a schodiská, písmená nad nimi a písmená pod nimi. Prízemie literatúre nestačí. Dielo portugalského autora Afonza Cruza Knihy, ktoré zhltli môjho otca disponuje parametrami niekoľkoposchodového domu. Primárne je určené detskému čitateľovi, no potešenie prinesie aj skôr narodeným. Získal za neho ocenenie…

Read More »
Wohlleben kvíz

Peter Wohlleben – veľký kvíz


Ako dobre poznáte najznámejšieho nemeckého lesníka a bestsellerovho autora Petra Wohllebena? Pripravili sme pre vás kvíz zameraný na známe aj menej známe fakty z jeho života. Ak ste si vopred nie istý výsledkom, náš článok  o ňom by vás mohol úspešne pripraviť na víťazné skóre. Páčil sa vám kvíz? Skúste aj predchádzajúce! Kto tu hovorí o láske? Ako sa vyznáte v…

Read More »
Peter Wohlleben

Peter Wohlleben – lesník a rozprávač


Dúfam, že keď táto doba skončí, budeme si ju pamätať a budeme o trochu šetrnejší k prírode. Pretože dnes už je nám všetkým jasné, že sme jej súčasťou. Môžeme si z tejto nikým nechcenej krízy zobrať ponaučenie, že treba venovať väčšiu pozornosť zmene podnebia a lesných ekosystémov. Pretože stromy so naozaj dobrým ukazovateľom toho, ako zaobchádzame s prírodou. Peter Wohlleben…

Read More »

Pokračovaním v prezeraní stránky súhlasíte s používaním cookie. viac info

Na účely prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Podrobnejšie informácie o ochrane súkromia a cookies nájdete na stránke O sieťovke

Zavrieť